Montag, 24. Februar 2020

Trazim muza

Devojka sa Sela Traži Muža da Živi i Radi sa Njom! A Ona za Uzvrat Nudi Ovo! Tražim, posao(noćnog čuvara)u:Velikoj Plani. Postavite oglase , kupujem, prodajem.


Bračne ponude za život udvoje u zemlji i inostranstvu.

Ime mi je Mevludin, zivim u Tuzli imam penziju i vecu kucu. TRAZIM Novosti TRAZIM Stampu TRAZIM Auto. Poznanstva - Veze i brak. Ako uđete u krivi vlak svaka je stanica kriva, zato uđite u moj vlak i život će Vam biti lak, bezbrižan, sadržajan i materijalno. Zdravo, imam godina.


Kosa mi je Smeđa, a boja očiju Plava. U horoskopu sam Ovan. Ljubavni oglasnik BiH - Bosna i Hercegovina.

Na opcijama tražim muža za brak postoje velike šanse da se pronađe osoba koja odgovora karakteristikama idealnog. Privatnik zaista ok izgleda god. Koji je uvjek na putu i uv. Među tim ženama ima Srpkinja, ali i onih iz.


Najbolje da zivi u Austriju. Okolina Dornbirn, Bregenz i sve sto je u blizini. Ako si ti taj, onda se javi. Više informacija potražite u oglasu 04. Zg želi za zajednički život gdina iz Zg.


Najveća ponuda oglasa za brak i vezu. Iman – po zanimanju sam poslasticarka, imam malo viska ali fino izgledam. Trazim obiljnog muskarca za ozbiljan brak. Ovdje sam da bi nasla galantnog gospodina kojem ne bi smetalo sto sam ovakva kakva sam. Megaauswahl – Megapreise.


Produkte versandkostenfrei! Music Store Online-Shop für Musikinstrumente in Köln, Deutschland.

Novac me ne interesuje. Oglas je vise nego jasan. Email adresa ne postoji, ili je zaštićena Telefon Podatak zaštićen zbog starosti oglasa. Duda – trazim muskarca. Ali samo za one prave.


Diskretna potentna sposobna. Ukoliko ima zena koja jos nije uspela da se ostvari kao majka a zelela bi neka se javi. Imam svoj stan i svoj auto. Bez mnogo komplikacija ili bilo cega,nesuglasica i slicno.


Jednostavno zelis da budes samohrana majka,ne zelis muskarca pored sebe,javi se i ostvari svoju zelju. Ne trazim nista niti bi se mesao u bilo sta u Vasem zivotu. Godine i izgled u potpunosti ne bitni. Pronađite osobu za ozbiljnu vezu, zajednički život, brak. Ova stranica koristi kolačiće (cookies).


Za nastavak korištenje ove stranice, potrebno je složiti se s upotrebom kolačića. Molim da se javljaju samo ozbiljni! Tražim starijeg gospodina za brak,sigurnost i ostalo uz dogovor.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

Beliebte Posts